Aftellen! - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Mirjam Brinke - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Mirjam Brinke - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

16 Juni 2014 | Nederland, Aalten

Lieve allemaal,

zoals de meesten van jullie weten zal ik vanaf 19 juni 2014 tot 9 januari 2015 in Australië verblijven. Ik ga stage lopen bij de Australian Sports Commission (ASC) in Canberra, dit is een onderdeel van de Australische overheid. Ik ga samen met Brigitte van Gompel, een studiegenoot van mij.

Op het moment zit ik nog lekker thuis bij paps en mams, bezig met de laatste voorbereidingen. M'n koffer inpakken is een hele klus haha. Na een heleboel zenuwen en stress of we ons visum op tijd zouden krijgen, hebben we 'm gelukkig afgelopen vrijdag gekregen, yes! Dit gaf me gelukkig ook nog wel even tijd om te beseffen dat ik écht ga. WOW.

Vanavond ga ik nog fijn uit eten met paps, mams, Evelien en Jorn. Morgen daadwerkelijk mn koffer dicht zien te krijgen, en dan is het al zo ver. Woensdagochtend om half 12 vlieg ik! Een reis van meer dan 24 uur, terwijl ik nog nooit in een vliegtuig heb gezeten, hoe hilarisch.

Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van m'n stage en avonturen. Ik ga nog even fijn genieten van mijn laatste twee dagen thuis, en tot volgend jaar allemaal!

  • 16 Juni 2014 - 14:56

    Wianda:

    Bar-Mir,

    heel heel heel veel plezier!
    Geniet, maak er iets onvergetelijks van en doe voorzichtig!

    Liefs Wianda

  • 16 Juni 2014 - 16:34

    Manuela:

    Lieve Mirjam,

    Heel veel plezier in het prachtige Australië en ik volg al je avonturen op de voet!!

    Dikke kus Manuela.

  • 16 Juni 2014 - 17:15

    Jannie :

    We wensen je een supermooie ervaring om nooit te vergeten! Good luck!

  • 16 Juni 2014 - 20:07

    Gerda:

    Mirjam, heeeeeel veeeeel plezier en goede reis . Groetjes van ons allemaal.

  • 17 Juni 2014 - 10:55

    Stijn:

    Wereldklasse! Echt heel veel plezier meid!! Maak er wat leuks van! (Y)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 6581

Voorgaande reizen:

18 Juni 2014 - 09 Januari 2015

Stage in Australië

Landen bezocht: